כשזה מגיע למשיכת תשומת לב של הלקוחות שלכם, הטקסט מגיע במקום השני מייד אחרי התמונות. טקסט כתוב הוא הפרספקטיבה הראשונה של הלקוחות שלכם על המותג שלכם - מה הוא מייצג, מה אתם חושבים על הלקוחות שלכם וכיצד אתם מנהלים את העסק שלכם.
מלבד היותו כתוב היטב (ועל כך במאמרים אחרים באתר שלי) הטקסט שלכם צריך להיות גם קל לקריאה. המשמעות היא גופנים ברורים וכהים על רקע ניטרלי ופסקאות ניתנות לניווט בקלות.
לעיתים מעצבי אתרים מתעלמים מהאופן שבו העיצובים (תמונות צבעים ורקעים) שלהם ישפיעו על קריאת תוכן האתר. לעתים קרובות זה מוביל לכך שתוכן נהדר ומשכנע, לא ייקרא בכלל דבר שיוביל לאיבוד לקוחות פוטנציאליים.
כאמור, אני משתמש בתשתית SITE123 העשירה במגוון פריסות מוכנות, שכולן מותאמות להצגת הטקסט שלכם בצורה גלויה וקלה לקריאה.
אם אתם רוצים ליצור אתר בעל מראה מקצועי, אני מציע לכם גם לבחור גופן אחד או שניים לכל האתר ולהיצמד אליהם בכל הדפים של האתר העסקי שלכם.